I'm a barbie girl...

Smög ut idag, till gymmet. Var där i tre timmar och gymmade, fyfan vad mina ben var svaga. Orkade ingenting i princip men jag kämpade på som fasen ändå. Hade denna låten på repeat: Baracuda – Ass Up! - Original Radio Edit
Väger idag 56.2 kg, dock är jag ganska säker på att det är pga att jag inte ätit något då jag spyr upp i princip allt jag äter. Kommer säkert gå upp i vikt när jag börjar äta igen.. Dock är det alltid roligt att väga så lite (: Åh, jag bytte min navelpiercing igår förresten! Kan tyvärr inte säga till hurdan för då hade ni vetat på dirr vem det är alltså ;p Men det är en märkespiercing iaf och jag trodde seriöst att jag skulle svimma, så läskigt var det - men sen märkte jag att det inte gjorde ont så blev glad :D Bjuder på en MASSA thinspo idag, är på så himla bra humör ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0