A hell of a hangover

I fredags fyllde en nära kompis år = jag drog ut med henne, boyfriend och några andra och söp som fan. Lördag = fest. Söndag = äh vafan, ingen mening att bara chilla, vi drar iväg på fest ändå!
När kom jag hem? Halv åtta i måndags kom jag hem, 07:30 då alltså. Great, skolan börjar 08:00. Var i skolan i tid iaf, är imponerad!

Har fått tillbaka tre arbeten från förra veckan, VG+, IG och G+. Gud, jag blir så sur. Hur kan jag lyckas vara så utspridd? Galet...

Denna veckan var jävligt bra planerad för mig, i början. Bara dessa två dagar har gått åt helvete
Måndag = gym, ät middag med familjen
Tisdag = gym, promenad, ät lunch i skolan

Kan ju säga att eftersom jagär kraftigt förkyld får jag inte gå till gymmet. Kul. Mycket kul att min underbara familj åt pizza idag också. Underbart. Gud, jag är så tjock. Klarar mig iaf, ska stenträna på gymmet imån i smyg. Puss på er, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0