NU ÄR JAG TILLBAKA. FÖR GOTT.

Som jag har nämnt förut, i delarna "Min Historia" så har min ätstörning ups and downs. Och nu har den varit lugn hela tiden, eller ja okej inte lugn. Tankar hela tiden, men jag har ändå KUNNAT äta. Vägde mig imorse. 60 kg, det var droppen. Har gått runt och funderat i runt en månad om jag skulle komma tillbaka, för gott.
Jag vill ha alla era tips, alla era berättelser, knep, thinspobilder, peppningar, allting! Jag är tillbaka och jag tänker inte överge er igen. Inte denna gången. Det betyder för mycket för mig nu.
Kom ihåg att detta är en blandad blogg, jag skriver både från min personlighet/mitt personlighetsperspektiv med känslor osv men ändå är den centrerad kring just vikt.
Jag hoppas att ni står vid min sida mina älskade anavänner, för jag står vid eran.<3

/Isabelle, forever yours

Kommentarer
Postat av: Ana my friend ~AMF~

Åh ja vad glad jag blir! <333



Har precis oxå börjat igen så du börjar perfekt nu :D



Verkar som om alla ana gick i dvala för en stund (alla som jag följde i alla fall) ungefär samtidigt som mig för att sedan komma tillbaka nu :)

2010-01-31 @ 19:16:45
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/
Postat av: L

Du ger mig inspiration. Tack. Galet bra blogg!

2010-02-08 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0