Things happen, but we don't really know why

Tog tjuren vid hornen imorse, även fast jag fasat för just denna stunden ända sen sept/okt. Jag vägde mig... JAG vägde MIG!! Blev faktiskt chockad över resultatet. Trodde att jag skulle väga ~2-3kg mer.
Vikt 4/2-10: 58.2 kg

Visst, det är långt kvar till min målvikt. Det är jag medveten om. Men jag blev faktiskt jäkligt glad för jag hade räknat med att jag vägde 60-62kg och var tillbaka på noll, s'att säga. Det svåra är nu att eftersom jag gymmar fyra dagar i veckan så har jag tre dagar i rad som jag inte gymmar på, det är ofta på de dagarna som jag går upp till den där 59'an för att sedan hamna mellan 56-58 de fyra dagarna jag gymmar. Har ni några tips på vad jag kan göra för att slippa denhär onda cirkeln och fortsätta gå neråt? ♥
Älskar denhär bilden, känns som att det skulle kunna vara jag.
Jag har lätt för att bli brun, jag har navelpiercing och om jag
bara går ner tillräckligt mycket så kommer dethär att vara jag!


Älska benen.

Kommentarer
Postat av: down

ja jag vet!! fast nu för tiden är det med massa i showen som är tjocka! :S dåligt tycker jag!! :P

2010-02-04 @ 10:00:56
URL: http://downdowndown.blogg.se/
Postat av: Wushu Cissi

Tänk på att det är viktigt att äta ordentligt direkt efter träningen och att du kan ta en liten mindra frukost de dagar du inte ska träna. Dagar utan träning behöver du inte heller riktigt lika mycket vatten.

Lycka till!

2010-02-04 @ 12:12:45
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: A

Försök att gå kanske 30-60min promenader så du får röra lite på dig så inte kroppen kommer in i ett "vilarläge" alldeles för länge.

Lycka till (:

2010-02-06 @ 12:17:09
URL: http://angapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0