Sry :/

Förlåt för att det inte blev något inlägg igår, slutade vid 3 och skulle träffa min pojkvän vid 4, gym vid 5 och sen gick jag hem till honom igen så kom hem runt halv tolv-tolv.. Jag svär att den enda anledningen till att jag inte går upp överdrivet mycket i vikt är min kombination av cigg+sex... Hah, ironiskt. OCH JAG TROR ATT JAG HAR PMS IDAG :D fattar ni hur lycklig jag är över det? Jag är lättirriterad som fan + att jag har ömma bröst. Åh, jag bara längtar.. Låter sjukt men ja.
Dagens intag:
Frukost: en apelsin
Lunch: en fralla med sallad, tomat och gurka
Middag: -
Övrigt:
ska äta äggröra när jag kommer hem från gymmet idag.

Kanske skulle berätta lite mer om hur mitt liv har utvecklats :) Jag gymmar fyra gånger i veckan (tyvärr kan jag inte gymma oftare, då skulle familjen misstänka något med tanke på mitt förflutna..). Jag har ~6 gruppträningar i veckan och 3 gymmaskinsträningar. Jag går på dans också, men är aldrig där för jag tycker att det är så tråkigt, ska börja på ragga nästa termin.
Jag är eleven som är smart, som liksom bara fattar trots att hon inte pluggar i skolan, som alla lärare hatar. Varför? Jo, för att jag pratar bort lektionerna, har roligt osv och trots det får bra betyg även om jag inte pluggar! Visst, jag struntar i vissa inlämningsuppgifter. Men jag får fortfarande bra betyg på prov och läxförhör, förberedda som oförberedda.
Hurdana är ni i skolan, avskyr lärarna er, älskar er, ignorerar er, märker er inte överhuvudtaget osv..?

Kommentarer
Postat av: J'

åh önskar att jag inte var så lat så jag också hade tränat så mkt!

2010-02-03 @ 18:10:08
URL: http://secretsociety.devote.se
Postat av: Ana my friend ~AMF~

Sv: Tihi, tack :D

2010-02-03 @ 18:26:28
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0