Sömnbrist

Har jag nångång nämnt att jag i princip aldrig sover?
När jag går till skolan lägger jag mig mellan 3-4, för att stiga upp 7. Är det helg lägger jag mig väl runt 5 skulle jag tro, i genomsnitt, går upp vid 8-9. Klarar inte av att sova. Att somna. Att drömma.
Nej, usch bara negativt.
Blir ett pojkvänsinlägg, förlåt, men har mycket tankar kring detta just nu. Jag brukar bli jättenervös precis innan jag ska träffa honom, tittar mig i spegeln sjukt ofta och så vidare. Min pojkvän har jag ändå känt i fyra år, så han har sett mig utan smink, med smink, festfixad, han har sett mig ledsen, glad, förstörd, överlycklig, sovandes osv. Han har sett mig precis som den jag är, han vet vilken humor jag har och hurdan person jag är, vad jag gillar och ogillar. Det är han som får mig att må någorlunda bra, han som ger mig lycka och honom som jag vågar vara mig själv med. Jag kan prata öppet om ätstörnings-grejerna med honom för han känner till hela min historia ang ätstörningar, samt min barndom. Dock så är jag alltid jättenervös precis innan jag ska träffa honom.

Kommentarer
Postat av: cherry

Det är nog för att du är kär! Det pirrar alltid till i min mage precis innan jag träffar min pojkvän! ^^

2010-02-26 @ 18:41:26
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Miranda

Vet du, de blir jag med! Det kallas kärlek och att du bryr dig om honom. Var glad över den känslan!

2010-03-01 @ 21:57:07
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0