Planer

Kommer älska denhär dagen i matväg känner jag på  mig!

Åt frukost, en klementin med familjen. Sa att jag inte var speciellt hungrig. Sen idag ska jag gå på bio, så jag missar middagen samt att jag kommer köra mitt gamla bio-godis-trick, så jag kommer inte få i mig några kalorier där trots att familjen tror det!

Sen ikväll ska vår familj fira Semle-dagen, men jag hatar semlor och har gjort det hela mitt liv, så får äta en frukt då. Och det är vad jag har planerat att jag ska äta idag, loving this!

Nu är det jävligt bäst för dig Isabelle, att du håller dig till din plan. Sluta trycka i dig en massa saker, sluta betala för att bli tjock, bli smal och omtyckt för en enda jävla gångs skull. Ska det vara så jävla svårt?













Kommentarer
Postat av: c

hon andra tjejen på andra bilden hade ju ben to die for.

2010-02-22 @ 12:30:21
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: på H&M =) hehe , fin blogg! du är så himla vacker!

2010-02-25 @ 17:05:19
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0