Men för i h*lvete...

Jag har försökt skriva detta blogginlägg i TVÅ dagar nu! Jag HATAR blogg.se! Jag får bara en j*vla massa errormeddelanden hela tiden!
Satt iaf uppe till halv fyra igår (idag blir det ju?) för att skriva en uppsats som ska in idag som jag inte ens hade börjat på. Är satans stressad, för vi har tre prov samt tre uppsatser till nästa vecka. Allting ska alltid vara veckan innan lovet?!
Jag går på p-piller nu iaf och jag är lättad, för min största fasa var att jag skulle gå upp i vikt. Vikt 11/02-10: 58kg. Okej, jag vet att jag inte går ner i vikt snabbt men det är för att jag tränar bort det + äter mindre, tar lite i taget liksom. Vill att min vikt ska hålla sig därnere sen när jag väl kommit ner till 52 kg. <3
Jag blev jätteglad idag. Mina höftben har "stuckit upp" när jag ligger ner på ~1år, mer eller mindre. Denna veckan har de börjat sticka upp igen, glädjetjut gånger tusen!

Vad händer för er i helgen? Ni VET att ni kan klara det, jag finns och stöttar er genom hela helgen! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

h

2010-02-12 @ 07:20:23
URL: http://tearsofanangel.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A

åhh, grattis! :D Älskar känslan av ben som putar ut! Mycket finare än fett som hänger över, eller hur? ;) Förresten, hur lång är du? :*

2010-02-13 @ 11:42:51
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0