Grattis! Du har fått mig att ge upp

Som om det inte räcker med att jag får ont i magen av att han tog bort fb-bilden, får jag några timmar senare ett mejl. Från en bekant, en kompis till en bekant snarare. Med andra ord vet jag fan knappt vem bruden är. Och i mejlet står det "Din pojkvän höll om *namn* och det såg ut som om dem pussades och strulade MEN vi är inte säkra, så jag vill inte säga att han var otrogen för det vet vi inte. Så ta och snacka med honom och freaka inte ut. Kram på dig!"

Jag vet att min pojkvän inte är otrogen mot mig, jag vet att han älskar mig. Jag omvandlade honom från stadens player till en onewomanguy. Jag var väl bara naiv som trodde att han hade slutat sitta och hålla om alla tjejer, av respekt för mig. Grejen är, jag vet att han inte var otrogen. Det vet jag. Så det är inte det som stör mig. Men varför i helvete ska jag sitta och lipa för att han håller om andra tjejer?

Jag vet ju hur det var när han och jag bara var kompisar. Pussades lite sådär kompispussande, varje dag. Satt jättenära, han pussade på min hals och gjorde sugmärken ibland. Men det betydde ju ingenting, han gjorde så med alla andra tjejer också. Jag vill bara inte att han ska hålla på så med tjejer nu, när han är tillsammans med mig..  Det betyder kanske inte något för honom, men för mig gör det det. Känslan att man inte räcker till, att man inte är bra nog, vad är det hon har som inte jag har? Dom man älskar mest i världen sviker en och man tror inte att det gör så stor skada, men det gör det. Självförtroendet sjunker till botten, pålitligheten kan ju dra åt helvete, klumpen som bara blir större hela tiden.
Vi ska sova över idag också. Ska först på bio med familjen och sen skulle jag ringa honom när jag kom hem. Eller ja, det var inte bestämt om vi skulle sova över. Om han hade något att göra, skulle vi bara vara efter bion. Om han inte hade något att göra skulle vi sova över.

BEHIND EVERY BITCH THERE'S A BOY WHO MADE HER THAT WAY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0