BLOGG.SE?!

Jag har skrivit detta inlägget tusen gånger och ger snart upp, gah!!!

However, jag fick min mens i måndags! Förstår ni hur lycklig jag blev?! Herregud, jag tror jag gav av världens glädjetjut. Positivt: jag går nu på p-piller så nu kan jag ha hur mycket sex jag vill! Hihihi.
Jag har fått två awards också, tänkte lägga in dem här :) 

Det som ska göras när man får en award är:

* kopiera awarden från min blogg
* länka personen som du fått den av
* berätta sju saker om dig själv
* välj sju bloggar som du vill ge den till
* länka till dem
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

Sju saker om mig:

1. Jag tänder på när killar låtsats våldta mig, jag älskar det. Jag blir även tänd när jag ser våldtäkter i filmer osv.

2. Hahaha, lite pinsam punkt kanske men jag älskar att suga snopp. Min pojkvän sa det till mig i lördags "Jag har aldrig träffat en tjej som har gillat att suga kuk så mycket som du!" Hahah.

3. Jag hatar clowner. Blir tårögd så fort jag ser någon, får panik.

4. Jag älskar att konditionsdansa, men hatar att "fin-dansa", om ni förstår?

5. Jag rakar benen varannan dag, känner mig ofräsch annars.

6. Jag har extremt lätt för mig i skolan.

7. Jag klarar inte av att ha ofräscha naglar.


Sju bloggar jag vill ge en award:

Här har vi ett litet problem... jag vet inte vilka som har fått osv, så nominera er själva vetja! =)


Kommentarer
Postat av: p

haha, jag hade kunnat skriva den första punkten. Det är så jag.. fast det är inget att skämmas för. :3

2010-02-17 @ 22:53:48
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0