Äntligen hemma

Äntligen hemma!
Spenderade mestadels utav dagen med min underbara pojkvän som precis åkte iväg till sin kickboxning. Dagen har ändå gått rätt bra, med tanke på att jag precis kört igång.
Dagens intag:
Frukost: en klementin
Lunch: -
Middag: pasta med egengjord tomatsås + mängder av sallad
Övrigt: haha cigg såklart. men det behöver jag nog inte skriva längre ens.
Jag är så jäkla rädd för en sak just nu. Hade sex med min pojkvän för drygt en vecka sen och han kom i mig, visst, han brukar få komma i mig när jag hade mens men just den veckan hade jag ägglossning, eller jag tror det iaf. Jag som aldrig brukar tänka på min mens, utan jag bara får den en gång i månaden, är nu helt plötsligt jävligt skiträdd för att vara gravid. Går runt och tänker på det konstant. Så pinsamt att gå till ungdomsmottagningen och be om abortpiller, hur fan gör man? Så får gå runt och vänta 1-2 veckor till...

Kommentarer
Postat av: J'

ojdå /: Hoppas det löser sig!

2010-02-01 @ 22:16:24
URL: http://secretsociety.devote.se
Postat av: E

Det är bra mycket trevligare att gå till ungdomsmottagningen och be om ett dagen efter piller än att göra en abort du... Skaffa preventivmedel så fort som möjligt

2010-02-02 @ 08:26:44
URL: http://skinnypeople.blogg.se/
Postat av: Ana my friend ~AMF~

Sv: Det brukade jag också göra förr, vet inte varför jag inte gjort det nu?! Hahah, jag är ju konstig jag. x)

2010-02-02 @ 17:46:32
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0