Alla (`v´) - helgen

Som ni kanske gissade var jag med min pojkvän hela helgen. Förutom fredagen, då det var fest. Eller jo iofs, vi var på festen tillsammans, höhö, fick flera gånger höra att vi är skitsöta tsm! Jag är även på superbra humör, eftersom jag har varit hemma hos honom och visst, jag måste äta. Men jag tar så jäkla lite jämfört med vad jag måste ta om jag är hemma samt att han vet att jag precis börjat käka ppiller, så jag säger att jag är lite illamående och så nu i början = slipper allt godis, chips, fett osv. Har bara ätit frukt och hemlagad mat i helgen, är stolt!!! Inte en enda ostbåge!!! Dock känner jag hur mina cravings håller på.. Men äh, JAG klarar det!

Jag har funderat lite. Detdär med att skriva vad jag ätit varje dag, det funkar inte för mig. Jag är mer en "jag-bloggar-om-hur-jag-känner-och-mår-och-hur-det-går-ibland" - bloggare. Det funkar bäst för mig helt enkelt. Hoppas att ni inte blir besvikna nu. ♥
Tänkte också göra ett önskeinlägg snart, så säg vad ni vill läsa om! Min personlighet, hurdan jag är i skolan, hur folk ser mig, fler delar ur min historia (för att se de tidigare, gå in på kategorin Min Historia), hur det fungerar att ha en pojkvän och en ätstörning samtidigt, hur jag döljer det i skolan, om jag äter lunch, osvosv, hit me with your best shot!

Kommentarer
Postat av: ida

Oh , gud vad skönt att slippa all sånn mat <3

men blir du inte mer sötsugen av p-piller ?:P

hoppas du får en bra vecka då , du har varit väldigt duktig :D

Sv: ja precis det är sant , äta på helgerna träna på vardagarna x)

2010-02-16 @ 00:23:07
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0