Åh, så äcklig jag är?!

Ärligt talat, vadfan är mitt problem?!
JAG åt lunch i skolan idag! Jag var inte hungrig, ingenting, jag bara tog mat utan att tänka på det. Det var inte förrän efteråt, när jag blev så jävla illamående och hade så sjukt ont i magen som jag insåg att jag hade ätit. Blir så himla sur på mig själv, när allt går så bra och allt. Har även varit ciggfri i två dagar, har inte varit fri från cigg en enda dag från 4 juli så är stolt över mig själv.
Ska såklart börja igen i sommar, längtar tills jag kan sitta ute och sola, dricka kaffe och röka.
Tänker på sommaren hela tiden nuförtiden. Tyvärr får detta bli ett kort och bildlöst inlägg då jag har prov imorgon som jag bannemig SKA få mvg på!! Hoppas att ni förstår <3

Kämpa på!

Kommentarer
Postat av: freak

stay strong!

2010-02-16 @ 20:38:24
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: down

<3

2010-02-18 @ 09:58:01
URL: http://downdowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0