Starka känslor

Åh, jag har redan starka känslor för min nya pojkvän.
Och det är jättebra, för det har han också.
Grejen är att hela dendär "nykära" atmosfären har lagt sig nu, efter två veckor.
Nu smsar vi inte hela tiden, utan låter varandra ha privatliv osv.
Och jag saknar honom hela tiden.
jag märker på hans sms att han inte gör det, fast han skriver att han saknar mig osv.
Det är såhär... lustig stämning. ":)" hatar såna gubbar. De är så falska.

Haha var nästan lite svartsjuk tidigare idag.
Det är rätt patetiskt, right?

Är så jävla rädd att förlora honom bara.
Jag tror faktiskt att jag håller på att börja älska honom.
Förstår ni? Älska. Ä L S K A .
Men jag är så oerhört tjock. Jag måste bli smal.
Rättelse, jag SKA bli smal.
För hans skull.
<3

Kommentarer
Postat av: E

då hon försöker förstöra mitt liv testar jag en sista gång. sen får det vara slut..

2009-09-09 @ 18:38:41
URL: http://ensamkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0