Det är fel på mig, jag behöver fixas

Varför jag ska bli smal:
- Jag ska bli smal, vara smal. Inte smal, smalast.
- Ingen gillar feta människor.
- Jag tänker aldrig mer se ut som jag gör nu med mina 57 kg. ALDRIG.
- Jag strävar efter att ha storlek 32, inte storlek 36!
- Det finns barn överallt i hela världen som behöver maten MYCKET mer än min tjocka kropp!
- Jag blir bara upprörd om jag äter. Ledsen. Nerstämd.
- Jag förtjänar inte maten. Jag förtjänar ingenting förrän jag är tillräckligt smal.
- Mat är slöseri med pengar!
>Jag har kontroll denna gången.

Kommentarer
Postat av: M

Åh... Förstår verkligen vad du menar. Jag har dock varit så klumpig de senaste två veckorna så mina 58kg har gått upp på 61!!!! Hemskt. Och nu sitter jag med en massa ångest från allt jag åt idag och längtar tills imorgon då jag kan börja om.

2009-11-30 @ 01:15:32
URL: http://gypset.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0