Åh herregud

Nu mår jag verkligen som jag förtjänar, så jävla äcklig skabbig värdelös ääääcklig är jag!

Drack "en del" igår. Fyfan... När jag kom hem till min kompis spydde jag 12-15 gånger minst, jag var faktiskt tvungen att ringa hem och säga att jag ville hem för att jag mådde så dåligt. Vet ni vad som hände sen? Familjen kom och hämtade mig och jag spydde 3 gånger i bilen...
USCH. Så jävla illamående just nu, kan inte få i mig nåt och är helt sjukligt trött, men klockan 11 ska jag tydligen möta upp lite kompisar och gå på stan. Jag känner verkligen inte för det............... Men jag måste. Så dom tror att allt är normalt. Förlåt för dålig uppdatering osv, men jag känner mig så jävla fail äcklig värdelös så det är ingen mening att skriva då, :((

Kommentarer
Postat av: Amf

Förstår vad du menar :(

2009-09-19 @ 22:22:55
URL: http://anamyfriend.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0