Starvation is control

Vägde mig imorse.
59.2 stod det. 0.8kg mindre än igår iaf.

Förövrigt var det bamsefrukost med familjen. Inte naize.
Tvingade i mig en macka utan smör med paprikaost och paprika på samt en halv macka med makrill i tomatsås på. 
Varför måste man äta så mycket när familjen är närvarande?
Jag hatar det. Jag vill vara smal, vacker, fin, någon att vara stolt över.
Jag vill att folk ska prata om mig och säga "Ja hon väger säkert inte mer än 48kg".
Jag vill att folk ska komma ihåg mig som den smala, vackra flickan.
Inte den tjocka idioten. FAN :(


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag vet precis hur det är, äter endast när familjen är där, men försök att äta så lite som möjligt och ha alltid undanflykter så att du slipper att äta!

Lycka till verkligen du kmr å klara det!!

Stay stong, stay thin!

2009-07-30 @ 15:54:12
URL: http://lillaamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0