Pizza? Fyfan

Har fått en del nya läsare så tänkte förklara lite saker:
- Jag är semivegetarian, med andra ord så äter jag vitt kött (fisk och kyckling), men ytterst lite kött
- Jag älskar
alla sorters frukt och grönsaker
- Jag har inte druckit läsk sen jag gick i sexan, det är fyra år nu
- Eftersom min kropp har vant sig vid att leva utan läsk osv, så blir jag inte sugen på ex kladdkaka, godis eller något sånt. Jag tycker inte att det är gott.
- Min stora last är att jag gillar ostbågar och kan smälla i mig en halv påse en fredag utan problem.
- Jag har inte ätit på McDonalds på snart två år, i september. Anledningen till att jag åt där för två år sen (åt minimorötter och mineralvatten då) var att min lillebror fyllde år och hade kalas där.
- Jag äcklas när jag ser pizza, hamburgare, bakelser osv. Om jag är på stan äter jag en fralla med sallad, ost och grönsaker. Jag lockas inte av bakelser. 

Jag är rätt lustig när man tänker efter. Egentligen är jag för "Nyttig" för min ålder, det har jag fått höra länge. Men vadå, jag är inte nyttig? Jag bara tänker på vad jag stoppar i mig :s . Eftersom min kropp har levt utan vissa saker så länge så blir det att jag inte gillar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0