I'm not okay, I promise

En internetkompis of mine ska köra till Tyskland och köpa ut dricka.
På måndag kommer han köra igenom min lilla stad och han undrade om jag ville ha något.
Alltid bra att ha något vafan. Fester hela tiden när man är lilla jag.

Har något att vara motiverad över att gå ner i vikt till också.
Han har aldrig träffat mig + att han kommer ta med 2 kompisar.
Allihopa är 18 år, eller ja jag tror det. Antar det. Han är det iaf.

Jag vill inte göra honom besviken. Är det helt sjukt?


Kommentarer
Postat av: Filippa

Är det du på bilden? ;O

Faan va vacker du är såfall, dina nyckelben, låren, ouf!<3<3



Stay strong, stay thin!<3

2009-07-30 @ 15:55:43
URL: http://lillaamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0