I don't do kiss on the lips

Åt äckligt mycket igår.
1½ macka, spaghetti och quornfärssås, 2 sandwich och 8 vindruvor.
Sen frågade familjen om jag ville ha glass. Eh, jag hade precis ätit två glassar?
Hurfan förväntar de sig att jag ska kunna trycka ner mjukglass också? Euw...

Morgonvikt var en positiv överraskning iaf.
Var beredd på att ha gått upp i vikt pga glassarna, men eftersom jag gick 5kmaren igår så hade jag inte gått upp i vikt, utan ner istället! Fan va' glad jag blev. Morgonvikt: 58.2 kg - exakt 1 kg mindre än igår. Hurfan kan jag gå ner ett kg när jag inte tränat så mycket och ändå ätit mycket? :0











Kommentarer
Postat av: Sophie

yes, thinspo. Tack (A)<3

2009-07-31 @ 18:01:35
URL: http://littleblackdresss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0