Blame it on the weed

Har haft en underbar dag idag.
Eller ja, jag hade det.

Familjen har inte varit hemma, de skulle komma hem runt 6 vad jag fattade det som så de borde vara här any minute. Sjävlklart därför jag har kunnat äta så lite. Väldigt svårt att äta lite när jag har deras blickar på mig, de granskar noga hur mycket jag äter, tyvärr. Även om jag är överviktig nu. Eller ja, jag anses ju som "normal" men ärligt talat så "mår jag lite för bra" så att säga, väger för mycket för att klassas som normal egentligen.

Tänkte att jag skulle färga håret eftersom jag var så glad, som en belöning för att jag varit så duktig. Gick till frisören och pekade ut mörkbrunt, är halvbrun/halvblond/halvmörkbrun just nu, en massa olika färger också pga all blekning osv av solen. Håret blev förfan svart. Jag känner för att lipa när jag kollar på mitt hår.
Frisören tyckte tyvärr att håret var mörkmörkbrunt, och inte svart så inte får jag några pengar tillbaka inte. Helvete. :(


Kommentarer
Postat av: M

tack <3



segt med färgningen, Min kompis skulle färga mörkbrunt en gång, hon fick också svart:S

2009-07-29 @ 18:18:22
URL: http://controool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0