All work and no play

Kände mig lite bättre när jag kom hem.
Hade precis varit ute och joggat 5kmaren liksom.
Familjen hade köpt hem glass, men jag log och sa att jag fortfarande var mätt, att jag åt mycket förut.
Sen gick jag förbi en spegel och ville bara lipa.

Därför har jag spenderat en halvtimme med att gno in schampoo och balsam nu.
Några tips från er söta läsare hurfan jag ska göra för att inte ha något jävla svart hår längre?!

Jag vill bara.. avlivas. 
Nej, inte riktigt men ändå. Vafan, 10 fucking fester denna veckan
och förmodligen kan jag inte gå på en enda PGA MITT JÄVLA HÅR.

ÅH. JAG BEHÖVER SUPA.

en utav mina favoritbilder.

Kommentarer
Postat av: emma

kikar in

2009-07-29 @ 22:06:58
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0