Á la Kenza

Mobil:


Bakgrund: 
(en på mig och pojkvännen på skolavslutningen, finklädda och kyssandes.)

Ringsignal: Yiruma - River flows in you 

Meddelandesignal: Mayday Parade - Miserable at best


Bild nr 1 i fotoalbumet: 
Festbild där jag och en annan tjej"kompis" dansar med varandra och har en massa killar som står i en ring kring oss

Senast tagna bilden i fotoalbumet:
Bilden på mina ben ni fick se igår.

Bild nr 10 i fotoalbumet:
Bild på baby's nyckelben <3

Bild nr 20 i fotoalbumet:
Baby's exflickvän faktiskt. När hon gick i fyran kanske, ful som fan var hon. Det gör mig glad.

Senaste sms:et i inkorgen:
"Men ja gillar mörkt hår så enligt mig finare nu än det ljusare ;) men det är också riktigt fint ;) Du är en sån som passar i allt ;)" - killkompis, för två minuter sen

Första sms:et i inkorgen: 
"Vaknade nyss :) Men när kommer du hem? :D" - baby, för nån månad sen

Sms nr 10 (bakåt, från senaste smset) i inkorgen:
"Kanske lite senare knådd? <3" killkompis, för tjugo minuter sen

Sms nr 20 i inkorgen:
"<3 Issa förlåt" - killkompis, ungefär 40 minuter sen

Sms nr 30 i inkorgen:
"Issa du glömde dina pengar här haha, men tänk på detdär med festen!?" killkompis, 14:05

Sms nr 50 i inkorgen: 
"Du kommer väl på min fest ikväll hoppas jag? :D" - en annan killkompis, fick det igår

Senast skickade sms:
"alltså jag sprängs av ilska"

Sista smset bland skickade sms:
"jag missar fyra fucking fester denna veckan pga mitt jävla hår åh helvete :("

Kommentarer
Postat av: m

svar: tack! ja, stay strong gumman

2009-07-30 @ 21:16:54
URL: http://herecomesthesummer.blogg.se/
Postat av: B

sv: jomen precis, läskigt som tusan iallafall

Hoppas det gått bra idag :)

Be Strong, Stay Strong ;*

2009-07-30 @ 23:44:48
URL: http://bestrongstaystrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0