Vågar inte väga mig

Gick på bio igår (en film som var väldigt sevärd förövrigt).
Jag hade hoppats på att vi skulle köpa lösgodis, så jag kan ha det i min väska och "råka hälla ut lite (mycket)" i väskan. Men nejnej, vi var ju tvungna att köpa 2st 200gram Marabou Mjölkchoklad, en var. Den enda godisen jag faktiskt tycker om. Tror ni inte att jag stoppade i mig hela jävla maraboun? Så jävla fail och äckligt. Rökte väl en 3-4 cigg igår. Jag är inte ens beroende, jag röker bara för ämnesomsättningen och att vara smal ...

Hatar dethär. Jag är så jävla äcklig. Min pojkvän har varit borta i tre veckor nu och vad har jag gjort? Ingenting, jag har gått ner ynka 3 fucking kg. Det är så jävla lite så det är patetiskt. Jag är patetisk. Pfft, som om han skulle bry sig om mig, inte när jag håller på såhär. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?! Jag vet ju att jag måste bli smalare och ändå så åt jag en hel sån?! Åh jag blir så arg på mig själv! :( 


Kommentarer
Postat av: Danni dannonino

men du, en chokladkaka ibland är inget farligt. :(

2009-08-15 @ 14:35:51
URL: http://popcornpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0