Osammanhängande text

Dagens vikt: 57.7 :(
Påväg uppåt igen, förmodligen pga alla piller jag käkar (jag är riktigt förkyld, infektion i ena luftröret osv osv... >_< ) samt att jag inte rökt på tre dagar typ...

Gymnasiet närmar sig med stormsteg.
På onsdag börjar jag - jag, gymnasiet.
Jag kan inte riktigt fatta det. Gymnasiet är för de stora ungdomarna.
Jag är bara ett litet barn, eller nja knappast bara ett barn men jag är en liten ungdom.
Gymnasiet ska stå för en nystart.

Jag tänker vara den glada, positiva och roliga tjejen!
Dendär tjejen som har så mycket olika kläder, ser fantastisk ut i allting och alltid sminkar sig jättemycket.
Dendär tjejen som plattar håret och fixar det varenda dag.
Dendär tjejen som färgar håret varannan månad, för att hon inte står ut med att ha lite utväxt.
Dendär tjejen som har långa vackra naturliga naglar målade i fransk manikyr.
Dendär tjejen som röker och festar rätt ofta på fritiden, men ändå får relativt bra betyg i skolan.
Frågan är bara om det är värt att bli populär igen?

Förövrigt ber jag om ursäkt för dålig uppdatering.
Min pojkvän har varit bortrest i 26 dagar nu och vi har inte haft någon kontakt överhuvudtaget.
Jag har ringt & smsat honom samt ringt hans mammas mobil. Inget svar någon gång.
Han sa till mig innan han åkte att han skulle komma hem nån gång under dehär 3 veckorna.
Hellno... Jag tror han kommer dumpa mig.
Varför skulle han annars inte höra av sig på 26 dagar?

Som ni kanske förstår så mår jag rätt dåligt över detta.
Men jag gråter inte. Det är något fel på mig. Jag gråter inte. Inte överhuvudtaget.
Kan förklara det nångång i ett "Min Historia" - inlägg. 

Nu ska jag sminka mig och sen möta upp en killkompis, ta en cigg och prata om gymnasiet.

Tack för allt stöd jag får av er mina anavänner. Ni är äkta kärlek.<3


Kommentarer
Postat av: Yumi

åh, lycka till tjejen! <3 hoppas nu att gymnasietiden blir en hyffsad bra tid och inget helvete iaf..

2009-08-17 @ 18:09:28
URL: http://inspirasian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0