Happy girl :D

Kvällsvikt igår: 57.9kg
Morgonvikt idag: 57.4 <- LÄGSTA HITTILLS :D

Jag är happy happy happy!
Äckelmensen har slutat så nu har jag "gått ner" det kilot som alltid kommer när jag har mens.
Nu väger jag 57.4. Det är inte ens ett halvt kg kvar tills jag får köpa nytt nagellack, ihihih I'm so happy!

Gårdagens mat:
Frukost: 1 fralla med paprikaost på (använder aldrig smör, hela familjen vet det så de tycker att det är okej, jag har sagt att jag inte gillar det för det gör jag ju inte:D)
Lunch: Müsli med lättyoghurt
Middag: Pasta & spenatgratäng, åt bara pyttelite och åt ett halvt knäckebröd istället..
Övrigt: 3 vanliga Marlborocigg och en irakisk cigg. Mumma! Så jävla härligt <3 Det är tack vare ciggen som jag går ner så mycket så snabbt tror jag.





En dag ska jag också bli såhär vacker och smal <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0