Ett gammalt spöke

Ett gammalt spöke hörde av sig igår.
Ett gammalt spöke som är anledningen att jag måste intala mig själv att jag är kär när jag har pojkvän, jag är rätt bra på att ljuga, tror alltid på det tillslut. Ett gammalt spöke som är anledningen till att jag inte säger de där tre orden, inte ens till min familj. När de säger "Jag älskar dig Isabelle" så svarar jag "detsamma". Jag har inte sagt dedär orden sen det tog slut med mitt xxx, vilket var november förra året. Gissa vad? Jag sa dom igår. Till honom.
Ett gammalt spöke som får mig att må sådär himla jättebra, ett gammalt spöke som jag jämför alla killar med. Jag kan inte se killar för deras bra sidor längre, jag ser bara vad dom inte har. "Inte samma hårfärg, inte likadan klädstil, inte likadan näsa, kramar mig inte som han kramade mig, pussar mig inte där han pussade mig, han är inte Taio.." (Taio är en pseudonym men om jag hade skrivit hans riktiga namn hade det varit alldeles för enkelt att lista ut vem jag är).

Det är en sjukt lång historia han och jag har, skulle ni vara intresserade av att läsa om den i nästa Min Historia inlägg? Säg bara ja eller nej, så får vi se hur ni röstar, så skriver jag om det om ni vill. <3

Lägger upp 2 thinspobilder nu, var ett tag sen. Förlåt för att min blogg varit lite tråkig nu på senaste tiden, tyvärr har jag ett jävligt hektiskt fritidsliv :/ Går på tre olika saker och sen så träffar jag kompisar exakt varenda dag. Skolan har ju precis börjat och så också. Hatar att vara ensam. Förlåt :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0