Ångesten ingen vet

Nu har jag gått i gymnasiet i en vecka och det är helt fucking great.
Jag är den där tjejen som har lagom mycket smink, mer än de flesta men ändå fint. Jag är dendär tjejen med fransk manikyr på naglarna, dendär tjejen som alltid har supernoppade ögonbryn. Jag är dendär tjejen som är så sjukt social och pratar med allt och alla, jag är dendär tjejen som redan har ett chickcrew och jag är dendär tjejen som alla killar söker sig till. Jag är dendär tjejen som plattar håret nästan varje dag och när det inte är plattat är det uppsatt i hög hästsvans och hög lugg, fashionabelt värre. 

Men inombords..
Inombords är jag dendär tjejen som är så jävla äcklig, som inte fattar hur folk kan umgås med mig. Ser dom inte mitt fett eller?! Jag skäms så jävla mycket. Usch. Jag är äcklig äcklig äcklig! Måste verkligen ner i vikt! Första gympalektionen nästa måndag också, då man måste visa kroppen i omklädningsrummet.. Uäk! :( Inombords är jag dendär tjejen som måste sminka sig för att överhuvudtaget gå till skolan. Inombords är jag dendär tjejen som inte fattar varför alla killar kommer till mig, kommer dom driva med mig eller? 


Kommentarer
Postat av: Leila

Shit EXAKT sådär brukade jag tänka.. Har gått ut gymnasiet nu, men sånna tankar och känslor är fortfarande kvar.. :/

2009-08-28 @ 09:48:28
URL: http://thinneristhewinner.bloggagratis.se/
Postat av: antonia

Känner såååå igen mig i det där :O

2009-09-05 @ 19:17:59
URL: http://candylooki.blogg.se/
Postat av: ebba

Förlåt men detta hör verkligen inte hit som koemmentar på ditt inlägg.... MEN ifall du har en sådan frisyr som jag tror du har, den som typ "alla" tonårstjejer som är "trendiga" idag har... så hur FAN gör du/ni för att håret ska bli "stelt" och ligga stilla? Vilka hårprodukter använder du? Försökt googla men inte hittat ngt bra...



Har själv långt hår och "snedlugg", men mitt hår är så mjukt och ifall jag plattar det så blir det bara livlöst och trist och ser skitfult ut. Det blir inte så där "hårt" och "fixat" som jag ser på andra tjejer på stan. Jag tycker det är skitfint, men det är typ ingen 20+ som har det, så ingen jag känner gör så som jag kan fråga :P



Snälla, om du orkar, kan du berätta hur du gör?

2009-09-10 @ 22:01:55
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0